Blogem pořádá soutěž O nejlepšího opraváře odstartovala a soutěžící rovnají své gubernáty na startovní čáru.
Vítám vás naši diváci,
hlásím se vám z místa konání soutěže O nejlepšího opraváře. Nechte mě lehce připomenout, o co se jedná. Jak jméno soutěže napovídá, účastníci budou muset předvést své opravářské umění s rasou trpaslíků ve válečném stavu. Soutěž má čtyři soutěžní kola, pročež první začíná zítra a tak se večer budete moci těšit na reportáž s rozhovory a vyhodnocením prvního kola. Atributem pro vyhodnocení umístění je celková síla gubernátu, tedy součet obrané a útočné síly v záložce Detaily gubernátu. Pokud si Detaily rozkliknete, uvidíte, že všechny položky jsou tam vypsané a všichni tak přesně vědí, co se boduje. Například generálové zde položkou nejsou a tudíž nehrají žádnou roli. Bodovat se budou vždy první tři místa. Soutěžící s největší silou získá tři body, druhý nejlepší získá 2 body a třetí získá 1 bod. Po vyhodnocení čtvrtého kola se body sečtou a soutěžící s nejvíce body vyhrává celou soutěž. Pokud by se stalo, že na některém z vítězných míst by se umístili dva lidé, tak umístění získá ten, který má více bodů za první místa v rámci jednotlivých kol.
Napsala jsem, že své umění budou muset ukázat na válečném poli. Toto pole bude samozřejmě simulované, aby všichni soutěžící měli stejné podmínky. V Každém za čtyř soutěžních přepočtů bude soutěžním gubernátům simulovány různé válečné situace. Stejně jako hra, budeme většinu poničení simulovat procentuálně, tj. že simulované kouzlo Zničení zásob s plným účinkem, zničí všem hráčům 95% jejich nasyslených zásob. Které speciální budovy budou zbořeny je již připraveno a všem hráčům budou ničeny identické specky. Pokud se stane, že některý hráč nepostaví nějakou spadlou speciální budovu a v pozdějším stupni poničení by měla být zbořena ta samá budova, má hráč štěstí a budova zůstane zbořená. Poškození se bude stále zvyšovat, začínat se bude od základních oprav a poslední kola soutěže přinesou opravdu ničivé nájezdy na soutěžní gubernáty. Těmto simulovaným poškozením nebude možnost se nijak ubránit. Mocné jednotky Blogu dokážou obejít jakoukoli obranu, aniž by se snížila jejich destruktivita. Přeci jen se jedná o soutěž o nejlepšího opraváře a ne o soutěž o nejlepšího obránce. Abychom však gubernáty pouze neničili, také jim každé kolo dáme bílou magii na rozklik… pokud nebudeme simulovat válečnou situaci, kdy mág, který měl bílou v rozpise, neklikne.
Tím se také dostávám k důležitému a lehce skrytému aspektu soutěže a tím jsou tahy. Ty totiž hráči dostanou pouze tím, že založí gubernát a tak budou mít 43 tahů. Jsem přesvědčena, že všichni budou chtít začínat první soutěžní kolo s 49 tahy. Tahy tedy hráči budou získávat pouze klasickou cestou a to přepočtem. Proto bude klíčové správně rozvrhnout, kolik tahů každé kolo hráč klikne. Pokud totiž soutěžící odkliká v prvních kolech hodně tahů, aby získal body za umístění na prvním místě, může se dostat do situace, že v posledních kolech, kdy bude destrukce největší, mu budou tahy chybět a on se bodově propadne, oproti lidem, kteří budou ukazovat v soutěži vyrovnaný a kvalitní klik. Dokážu si představit dilema hráčů, kdy se budou rozhodovat jestli kliknout ještě jeden tah a mít větší sílu a větší šanci získat vítězné body nebo jestli pošetřit tahy na další kola soutěže.
A zde jsou základní pravidla soutěže, jejichž porušení bude ústit v diskvalifikaci.
- Zákaz používání jakýchkoliv placených upgradů. Soutěžní gubernát nesmí mít utracený ani jeden kredit v průběhu soutěže.
- Hráč ihned po založení zvýší v sekci politika/přehled věk gubernátu na 5.
- Druhý den soutěže, před prvním kolem musí hráč skončit svůj klik bez jediného zaměstnaného člověka v profesích.
- Hráč nesmí v průběhu soutěže poslat žádný útok na jiný bezalianční gubernát.
- Hráč nesmí v průběhu soutěže přijmout žádného ekonomického generál
- Zákaz jakéhokoli nakupování pozemků
Na soutěžní čáře se připravuje 11 účastníků. Máme zde mocné imperátory aliancí. Taťka imperátor Old School a Gallowmere, Moriaki z NCIS, Zereges z Homunculi, Severáka ze SHADOW, Mates z Tears of Gods, Hanako ze Zemí Koruny České, DuKec z Fortress of Solitude, BigSámos z IDF Gondor a Killer Land ze Slimáků. Vedle nich máme také ostřílené vojevůdce Bloodyho ze Svobodných hor a Zoidberga z Dark Force. Všem účastníkům přeji mnoho zábavy a také štěstí, které je nutné v každé hře.
Včera soutěžící založili své gubernáty a počali je připravovat. Zpravidla se zaměřili na vědeckou oblast a postavením oborových budov, někteří se však rovnou vrhli na výrobu válečných strojů. Gubernátům bylo dnes dáno 40k pozemků, takže startovní úroveň je 50k hlíny. Dále jim bylo dáno dostatek zásob a infrabodů, aby mohli zastavět všechen prázdný land a připravit si záchranku na zítra. Gubernáty také dostaly 100 draků a tři zkušené profesory na 20 úrovni. V neposlední řadě jim byly postaveny všechny speciální budovy.
Podařilo se mi pro vás položit dvě otázky našim soutěžícím a zde jsou jejich odpovědi.
April: Jak jste připravili své gubernáty do soutěže? Můžete divákům říci, co jste včera a dnes dělali?
Taťka: Včera sem se snažil vyrábět stroje a mít připravenou vědu a především vědce. V labu jsem bral lidi abych na ně nemusel čekat a draky protože sem byl bez nápadu. Ale jediný z toho, že jsem založil asi 2 guby na test bylo, že mám dneska oborovky tak jako všichni. No a dneska jsem ještě nic nedělal ale klidně to hodím do komentu pod článek až to budu mít.
Severák: Včera sem postavil 3 vojenské oborovky, tajemství hmoty a svatyni autorova bohatství, abych mohl podruhé do labu. V labyrintu sem bral 2 x vědu. Zbytek tahů jsem zkoumal vědu. Přišel sem si na necelé 2 body. Kliknul sem 13 tahů.
Bloody: Takže včera jsem si postavil hlavně oborovky, ať se s nimi nemusím sr… stavět dnes Další cil by nahodit vědu, což bylo na nic, protože dneska se necekané resetovala na 0 .
April: Máte připravenou strategii? A řeknete divákům jakou?
Taťka: Strategie – rád bych samozřejmě vyhrál, počítám, že tahy a infra budou hrát hlavní roli. Otázka je, jak moc se budeme muset opravovat a jestli vůbec třeba bude prostor na reálnou opravu a nebo budeme chudáci rádi, že máme nějaký vojáčky v gubu. Takže slibuju lidem vítězství, tahy a infra ! Jo a smajlíky !
Severák: Strategii zatím promýšlím, ke kliku jsem se zatím dnes ještě z časových důvodů nedostal.
Bloody: Samozřejmě nějaký plan mam, ale nerad bych radil soupeřům jsou to spíš takové obecně věci, které asi každý zná, jak si zvýšit silu. Těžko soudit, když nevíme, co na nás půjde, ale o to to bude vetší výzva a člověk bude muset rozumné setřít tahy Každopádně bych chtěl byt na konci aspoň v polovině startovního pole, to budu spokojený, ať nejsem za moc velkou Co vzkazuji ostatním? Za SH!
April: Děkuji pánové za rozhovor a hodně štěstí zítra.
Dnes v noci bude gubernátům aplikované poškození pro první soutěžní kolo. V zítřejší reportáži se dozvíte, co bylo simulováno a jak si s tím soutěžící poradili.
Vaše April O’Neil