Vážení hráči,

jubilejní 30. věk se nachýlil ke svému konci a je načase vám odhalit, jaké změny vás čekají ve věku 31. Většina z nich vám byla představena v předchozích dílech vývojářských deníků a dnes si je shrneme, odhalíme podrobnosti a povíme si, jak budou probíhat následující dny.

Nové rasy:

1) Byly přepracovány a změněny všechny existující rasy. Detailní informace  zveřejníme v oddělených článcích, kdy se počínaje pondělím budeme každý den věnovat dvěma rasám.

2) Z důvodu této veliké změny bude mezi klasické resety po postavení PPS vsunut mezivěk, do kterého vám všem nastavíme gubernáty s jednotnou rozlohou a budete mít 2 týdny možnost se s novými rasami seznamovat a zkoušet je podle své libosti. Válčit férové války, přepadat, farmit, co jen budete chtít. Zároveň s vámi během mezivěku budeme v intenzivním kontaktu, abychom nové rasy dovedli do co nejlepšího stavu nejen z hlediska funkčnosti, ale i rovnováhy a vyváženosti pro ostrý věk. Během mezivěku budou veškeré změny ras (upgrade Palác změn) zdarma.

Následující změny nahodíme až do ostrého věku, v mezivěku je nehledejte.

Technické změny:

1) Bude systémově znemožněno, aby měl jeden herní účet gubernáty ve více než třech aliancích. Aliance administrátorů, Blogu, Školy, Akademií a Čističů se nepočítají.

2) Změna ve vzorcích útoku a obrany. Příspěvek od budov se už nadále mezi sebou nenásobí, ale sčítá a násobí jako celek. Tedy nikoli už obrana*(1+dračí zeď*0,05)*(1+dračí hradby*0,07)*(1+hrad*0,1)*(1+oborovky/100), ale obrana*(1+dračí zeď*0,05+dračí hradby*0,07+hrad*0,1+oborovky/100).

3) Při porušení pravidel fór se udělený bobřík mlčení bude vázat na herní účet.

Drobné herní změny:

1) Zisk zkušeností v labyrintu při cvičení jiným generálem snížen na polovinu, tedy přibližně 1/10 rozdílu zkušeností při rozdílných primárních vlastnostech a 1/6 rozdílu zkušeností při totožných primárních vlastnostech.

Úprava rozjezdu a úvodního protektorátu:

1) Protektorát trvá pouze 5 dní.

2) Zrušena protektorátní sleva na infrastrukturní a speciální budovy, budovy nyní stojí 100% své původní ceny celý věk.

3) Zrušena protektorátní sleva na pozemky, pozemky nyní stojí 50% své původní ceny celý věk.

4) Gubernáty začínají s maximem tahů pro svou rasu bez časových budov (standardně 1/43).

5) Gubernáty začínají s rozlohou 10 000 pozemků, popularitou 50, 50% zalidněním, vědou 100% ve všech profesích a bez speciálních i infrastrukturních budov.

6) Gubernáty začínají se 135M zlata, 750k infrastrukturních bodů, 50k kamení, 200k jídla a žádnými zbraněmi či manou.

7) Průsečík obchodních cest bude mít stejný efekt po celý věk. Gubernáty budou mít přístup na tržiště, ale nakupované suroviny získají 100% přirážku a prodávat se budou za polovinu.

8) Generálové budou chodit od prvního dne a také je půjde ihned vybírat v labyrintu.

9) Labyrint nebude mít žádné výjimky na 0. a 1. den, budou pro něj platit stejná pravidla jako během standardního věku.

 

Diskusi o změnách budeme sledovat zde na blogu i na herním fóru Změny. Další díl vývojářského deníku vydáme po restartu a spuštění 31. věku. Nyní ale již zpět do závěrečných bojů o PPS a ať vyhraje ten nejlepší vám přeje,

 

RD-Team