Vážení hráči, dnes jsme spustili další obnovenou stránku, tentokráte se zalíbí především arcimágům. Pojďme si o ní povědět více.

Při tvorbě nové magie jsme se nezamýšleli pouze nad tím, jak by měla vypadat odehrávka a jak by se magie dala zjednodušit a zpříjemnit, ale zkoumali jsme i možnosti, jak vylepšit organizaci magie jako takové v alianci. Ve starém systému neměl arcimág mnoho možností, počítat musel v nějakém externím programu a rozpis musel dávat na fórum, odkud si ho ostatní hráči kopírovali a postupně z něj škrtali seslaná kouzla. A ani imperátorský stan v organizaci velmi nepomáhal. To jsme se rozhodli změnit, a proto jsme přišli s výrazně upravenou sekcí magie / aliance.

Funkce starých tabulek zde se nacházejících, ale samozřejmě v novém designu, zůstala zachována pro aliance bez imperátorského stanu. Stále uvidíte, kdo na koho a co seslal. Žádná změna. To samé platí i pro gubernátory v alianci s imperátorským stanem, i jim tato záložka slouží jako výhradně přehledová.

 

devdiary17_pic01

Zajímavé funkce získává v aliancích s imperátorským stanem a pro hráče s hodností vojevůdce a imperátor. Těm se zobrazí podobná interaktivní tabulka jako v standardním hráčském plánovači a v ní mohou aktivovat kouzla a přiřazovat je jednotlivým gubernátorům. U kouzel ale nevolí úroveň posílení a jádra, ale pouze příznak. Příznak je jakési obecné označení, pod kterým se může skrývat cokoli, co si hráči v alianci domluví. Přidělení jader a úrovně posílení, tedy celková optimalizace kouzlení, je stále úkolem panovníka daného gubernátu.

devdiary17_pic02

Jakmile je arcimág spokojený s rozdělením kouzel, stačí kliknout na tlačítko rozeslat rozpis a všem, kteří v něm dostali přidělené nějaké kouzlo, se v jejich hráčském plánovači objeví hláška Arcimág vám poslal předdefinovanou sadu kouzel Přijmout a nahradit moje kouzla. Po jejím potvrzení se do hráčského plánovače načtou kouzla toho konkrétního hráče, jak je arcimág rozdělil. Jakmile hráč rozpis přijme, kouzla jemu přidělená v arcimágovském plánovači zčervenají a zezelenají, pakliže hráč svou magii úspěšně uzavře. Arcimág tak má vždy přehled o tom, jaká je aktuální situace. Za poznámku stojí, že hráč rozpis nemůže odmítnout, může ho pouze ignorovat.

Pokud byl některý hráč příliš akční a nedočkavý a naklikal si vlastní kouzla, která se arcimágovi nehodí, může je arcimág ve své sekce zrušit, to platí stále.

 

Doufáme, že vám tento nový nástroj pomůže v organizaci magické fázi a těšíme na se vaši zpětnou vazbu. Děkujeme a brzy se opět ozveme s dalšími novinkami.

 

RD-Team